duminică, 19 august 2012

Plecat in Turcia!

Salutare! Am plecat cu autocarul vineri, pe la 4 şi am ajuns sâmbătă pe la 11. Am făcut pană pe drum, mai exact s-a spart o roată nu şi-a dat seama nimeni, şoferul mergea în continuare până s-a spart şi a 2 a roată. Am avut noroc, cu nişte turci care ne-au ajutat. Au pus o roata şi mai aveam 1 km şi am mers incet cat sa nu se spargă roata noua. La vulcanizare când au încercat sa pună încă o roata au văzut ca s-a stricat o piesa. La 5 dimineaţa eram afară, mâncam pepene galben.Când am urcat sa plecam a căzut autocarul de pe cric şi toata lumea s-a speriat:)(toţi dormeau, eram doar câţiva oameni treji). Pana la urma au sudat piesa şi puteam merge in continuare. Dupa ce s-a rezolvat problema, am mers cu feribotul câţiva km. Dupa ce am ajuns la destinaţie am mâncat şi dupaia ne-am bagat in piscina. Duminica la 11 ajungem in Bucureşti. Pana duminica o sa mergem la scufundări, mergem cu jeepul in safari şi mergem la Pamukale. O sa incerc sa mai postez, dar este cam greu de pe telefon.P.S.: TURCIA ARE DRUMURI MAI PROASTE CA ROMÂNIA!:o

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu